Ea… iubirea

 

mana+iub

 

Am prins iubirea de mana si am jurat sa nu-i mai dau drumul niciodata.

Am tinut-o strans, atat de strans, incat varfurile degetelor au inceput sa i se invineteasca, ochii sa i se impaienjeneasca sub greutatea lacrimilor, buzele senzuale sa-i tremure intr-un zambet transformat in rictus.

Cand glasul ei suav, a devenit intr-atat de soptit incat nu-l mai auzeam, cand am vazut ca nu ma mai pot pierde in imensitatea privirilor ei de smarald, cand am simtit ca bataile inimii ii sunt ca falfairile unei aripi, atunci si abia atunci, mi-am dat seama ca trebuie sa-mi slabesc stransoarea, sau mai bine, sa-i redau libertatea.

Doar libera fiind va putea sa infloreasca, sa se dezvolte si sa-mi dezvaluie adevarata ei splendoare.

 

Tag-uri:

Lasă un răspuns

