***

 

Nascuta sub un soare palid
Cu un noroc neechitabil impartit
Intre un eu care-as fi vrut sa fiu
Si-un eu care acum totusi exist.

M-am intrupat din umbre si lumina
Din vesnicia unui gand de necuprins,
Am invatat sa-ngan un vers de taina
Dintr-un alean nespus parca desprins.

O lacrima mi te-a adus in cale
Si te-am iubit… nu stii cat te-am iubit
Cand te vedeam ivindu-te in zare
Faptura-mi era strop de infinit.

Dar n-ai vazut sau nu ai vrut sa vezi,
Oricat am incercat sa strig si sa implor,
Ori n-ai crezut, sau nu ai vrut sa crezi
Ca-mi esti ursit, ca pot sa te ador…

Cu inima pustie si greu indoliata
In care-am ferecat adanc iubirea,
Cu zambet trist, privirea-nlacrimata,
Am reusit sa-nving nefericirea.

Mi-e bine acum si am uitat de toate
Acele vise si spertante din trecut,
Mi-s visele cu stele presarate
Dar te-am iubit… nu stii cat te-am iubit…!

 

Challenge accepted/ gind 68.

 

 

 

 

Tag-uri:

Lasă un răspuns

