Pasi pe caldaram

caldaram   foto:

 

 

Imi suna pasii sec pe caldaram

Si cerul plin de stele il port in spate

Mi-i luna noua far la cap de drum

Sclipiri de-argint prind soaptele in noapte.

 

Ma poarta pasii rar pe caldaram,

Iar visele la poarta unei nopti asteapta

Sa ne- ntalnim din nou pe-acest taram

Unde iubirea-i calma si e dreapta.

 

Se sparge asteptarea sec pe caldaram

Si-n cioburi mii, lucioase se imparte.

E vant domol, si-i noapte… numai fum

Se- mprastie uitarea peste soapte.

 

Imi suna pasii sec pe caldaram

Si cerul plin de stele il port in spate,

E vant domol, si-i noapte… numai fum

Iar asteptarea-n cioburi mii se-mparte.

Tag-uri:,

11 gânduri despre „Pasi pe caldaram

  1. anacondele 28 Mai 2014 la 6:59 Reply

    Propunere de modificare, pentru ca poezia sa fie de nota 10+ :

    Imi suna pasii sec pe caldaram

    Si cerul plin de stele-l port in spate.

    Noua, mi-e luna felinar pe drum,

    Sclipiri de-argint prind soaptele in noapte.

    „O luna nou- nouta lumineaza al meu drum” e versul care strica ritmul, cadenta versurilor. Si, dupa PAREREA MEA, da unica nota de banalitate a poeziei, e sigurul vers care suna fortat, in care cuvintele nu curg firesc. Merita sa te ostenesti sa-l modifici!

    • ganduri 28 Mai 2014 la 12:09 Reply

      Multumesc mult si pentru sfat si pentru aprecieri! Pot folosi sugestia data?

      • anacondele 2 Iunie 2014 la 6:33

        Sigur ca da 🙂

  2. adicherish 28 Mai 2014 la 17:03 Reply

    phanopoeia faina tare! e vorba de povestea din versuri care curge bine! bravo, Dana! 🙂

    • ganduri 28 Mai 2014 la 18:35 Reply

      Mersi mult, Adi! Apreciez!

      • adicherish 28 Mai 2014 la 18:36

        ia vezi ce iese si pe diurn! drum, speranta, intersectie! try, I know you can! seara frumoasa! 🙂

      • ganduri 28 Mai 2014 la 18:38

        ?

      • adicherish 28 Mai 2014 la 18:41

        pai ai poezit pe noapte! ia vezi si pe soare ce iese! in text, da! spor! si seara faina! 🙂

      • ganduri 28 Mai 2014 la 18:44

        Noapte e un sfetnic bun… parca…! E mai multa inspiratie, o sa incerc.Seara minunata si tie!

  3. dagatha 31 Mai 2014 la 19:14 Reply

    m-am dus cu gândul la simboliști uite-așa! cât ai zice…caldarâm! 😉
    Mi-a plăcut!

  4. ganduri 1 Iunie 2014 la 11:55 Reply

    Ma bucur ca te-a dus cu gandul…”undeva” (simbolisti), e un lucru bun!

Lasă un răspuns

