Duzina de cuvinte- simtiri

 

prin viata

 

Mi te-ai lipit de suflet ca un melc

Ce-si poarta cochilia in tacerc,

Cuvintele-au tacut rostogolite-n baletuva,

Asteapta calme evadarea din etuva.

 

Mi-ai rascolit adanc intreaga liniste

Ca stalagmitele tasnind dintr-o saliniste,

Cu mii de brate– ntinse  radacinic,

Tristers, naivoriu, umbre ce rad cinic.

 

Mi-ai comprimat trairile-n storsada,

Ca un stelemn le-ai obligat sa sada,

In gheare prins-ai un firav voltalent,

Ciresenil viseaza sa zboare bivalent.

 

De-al tau vitriolimp cuvintele se sterg

Si linistea de umbre se desparte,

De pe poftaler trairile curg lent,

In dans se-nalta iar spre mai departe…

 

Ce au scris veteranii duzinei...

 

Tag-uri:

11 gânduri despre „Duzina de cuvinte- simtiri

  1. psi 31 Mai 2014 la 7:01 Reply

    🙂 teribil ce-mi place strofa a doua. mi s-au zămislit nişte imagini pe ea!!!

    • ganduri 31 Mai 2014 la 7:10 Reply

      Ma bucur, lasa-le sa curga…!

      • psi 31 Mai 2014 la 7:22

        încerc să le aşez în ceva…. caut un cântec acum! 🙂

  2. roxdumitrache 31 Mai 2014 la 7:42 Reply

    „si linistea de umbre se desparte”. Imi place gandul. Cand umbrele dispar, iti gasesti linistea. Bine ai venit in club!

    • ganduri 31 Mai 2014 la 8:46 Reply

      Bine v-am gasit! Cu drag incerc sa fac fata provocarilor voastre…

      • psi 31 Mai 2014 la 10:50

        de ce „greu” când este de fapt joacă? 🙂

  3. ganduri 31 Mai 2014 la 8:47 Reply

    Abia astept sa vad ce „zamislesti”…!

  4. abisurile 31 Mai 2014 la 9:45 Reply

    Mi-a plăcut zborul bivalent. Mi-a dat chef să fac la fel. Adică să fiu şi, şi. Cineva ar putea spune că fac deja, că e în firea lucrurilor să fii în fel şi chip, în acelaşi timp în fel şi chip. Mai ales când e vorba de cireşe, nu mă pot abtine, cireaşa mă inspiră de nu mă pot abtine.Şi când se intampla asta (adică non-abţinerea) îmi aduc aminte de bivalentă şi mă echilibrez. Să scuipi un sâmbure de cireaşa nu e lucru la îndemână oricui, e nevoie de o doză de curaj şi de rezistenţă la şoc, Şocul desprinderii de miez sâmburele îl cunoaşte şi-l transmite..

  5. Carmen Pricop 31 Mai 2014 la 18:07 Reply

    Cuvinte albite se leagă-n trăire
    în peştera inimii zămislind o iubire,
    liană ce leagă, liană ce ţine
    dorinţe în dansuri sălbatic sublime…

    Am comprimat şi eu trăirile: câte o strofă într-un vers. Bine ai venit! 🙂

  6. Raluca M. 2 Iunie 2014 la 8:31 Reply

    iarasi cuvinte ce danseaza. aici simt fericirea, cred ca e de bine lipirea de suflet

    • ganduri 2 Iunie 2014 la 8:39 Reply

      Sigur e de bine. Mersi pentru ca ai trecut pe aici si ai lasat un semn.

Lasă un răspuns

