Compunere

curcubeu

Mi te adun din file- ngălbenite

Ce-au strâns in ele visurile toate,

Din flori de colţ cu tijele ofilite

Şi din petale ce- au rămas catifelate.

 

Mi te compun din litere inşirate

În rânduri aşternute cu tristeţi,

Sau cu speranţele- n deşert luate

Ce par a fi venind din alte vieţi.

 

Mi te-amintesc ades, zâmbet zglobiu,

Cu ochii luminoşi şi-adânci ca marea,

Un curcubeu in vise aş vrea sa-ţi fiu,

Să uit, să iert, să şterg indepartarea.

 

Mi te adun din file-ngălbenite,

Mi te compun din litere-nşirate,

Mi te-amintesc ades, zambet zglobiu,

Un curcubeu in noapte aş vrea să-ţi fiu.

 

 

Tag-uri:

2 gânduri despre „Compunere

  1. criscpopescu 2 Iunie 2014 la 19:13 Reply

    superba !

  2. ganduri 3 Iunie 2014 la 11:36 Reply

    Ma bucur ca-ti place!

Lasă un răspuns

