iubire

 

Buna dimineaţa, iubire!

Te-aşeptam să iţi spun

Că mi-e tot dor de tine,

De parfumu-ţi in jur,

Că aş mai vrea sa revăd

Al tău chip la trezire,

Să te ştiu, să te-aud

Murmurând fericire.

 

Buna ziua, iubire!

Fără tine mă simt

Neîmplinită trăire

Şi mi-e dor de alint.

Tot îmi trece amiaza,

Tot m-ajunge un amurg,

Tot mai slabă-i speranţa

Să te ştiu, să te aud.

 

Buna seara, iubire!

A trecut iar o zi

Şi mi-e tot dor de tine

Şi-aş mai vrea să îmi vii,

Să te văd, să te-aud

Că-mi şopteşti la venire,

Mi-e tot dor de alint,

Neîmplinită trăire…

 

 

 

Tag-uri:,

2 gânduri despre „

  1. Adriana 19 Iunie 2014 la 11:23 Reply

    …îţi şoptesc că îmi place,
    că-ţi port versurile-n gând,
    căci nu ştiu cum se face
    că-s silabă-ntr-un rând,
    căci şi eu chem iubirea
    şi-o salut mai mereu
    şi mi-e dragă găsirea
    acestor slove …pe gustul meu.

    …stângaci…te salut şi mă bucur de versuri.Pupici.

    • ganduri 20 Iunie 2014 la 5:34 Reply

      Bucurie mi-ai facut
      Ca pe-aici tu ai trecut,
      Nu-s stangace chiar deloc
      Esti minunata… parol!

Lasă un răspuns

