Cosmarul

abis        foto:

 

 

Anais…

Iesi din vis,

E un vid,

E morbid…

Rugi spinosi,

Veninosi

Te-nconjoara,

Mi te-omoara.

Flacari vii,

Argintii

Mi se tanguie

Si te mistuie.

Cer noros

Si pastos,

Te apasa,

Nu te lasa.

Hau deschis,

Un abis

Te inghite

Si ma minte.

Eu raman

Pe-un taram

Fara flori

Si culori.

Cu dor mult,

Abatut,

Cu durere,

Fara vrere.

Mi te-au luat,

Hau deschis,

Un abis,

Cer noros

Si pastos,

Flacari vii,

Argintii,

Rugi spinosi,

Veninosi.

Iesi din vis,

Anaiiiiiiisssssss…

Alte „cosmaruri”… la Psi in tabel

 

Tag-uri:

6 gânduri despre „Cosmarul

  1. Carmen Pricop 16 Iunie 2014 la 19:48 Reply

    Îmi plac versurile scurte, mult… E greu să le faci cât trebuie de încăpătoare, dar efortul e răsplătit de muzica din ele. 🙂

  2. ganduri 17 Iunie 2014 la 7:34 Reply

    Multumesc…! E prima „opera” de genul acesta, pe care am scris-o la repezeala, deoarece nu prea mai aveam timp sa o inscriu in tabel la psi…

  3. Adriana 18 Iunie 2014 la 15:06 Reply

    …şi eu subscriu celor spuse de Carmen. Adorabile, muzicale, fine şi cu …mesaj. Felicitari.

    • ganduri 18 Iunie 2014 la 16:37 Reply

      Multumesc mult! CONTEAZA. Cineva mi-a spus ca am innebunit…

      • Adriana 18 Iunie 2014 la 16:38

        …ai înnebunit frumos, in cazul acesta…

      • ganduri 18 Iunie 2014 la 16:39

        E de bine, atunci…!

Lasă un răspuns

