Panoplie

 

Imagine       foto:

 

 

Pagina permanentă, panoplie pictată,

Pisica pisicoasă pe peron părăsită.

Plural peste pernă, peste palma

Pipăind perpendicular patina.

Piton pacifist postat pe palanchin,

Păstori păstorind, poruncind palatin.

Pensa promisă, pachet primită,

Palamida pe port, papadie pe plută.

Pântec panoramic prunc purtând,

Pandora panicată pacatos plângând.

Post primit, … precar plătit,

Prietenie păstrată, paşnic privită.

 

Alte şlefuiri ale duzinei le puteti citi

In acelasi tabel al gazdei noastre ” psi”.

 

Tag-uri:

15 gânduri despre „Panoplie

  1. Adriana 21 Iunie 2014 la 8:05 Reply

    …nu m-a lăsat Wp-ul să postez un comentariu, in care iti spuneam că asa am vrut sa abordez duzina si mă bucur că nu am făcut-o, caci e de departe o scriere minunată. Te felicit…din nou.

    • ganduri 21 Iunie 2014 la 18:19 Reply

      Multumesc mult, din nou! Cand am vazut duzina… asta mi-a venit in gand, doar cuvinte ce incep cu litera”P”.
      Cat despre felicitari… ma gandeam ca am insirat porcarioare (tot cu p), cu care nimeni nu-si va pierde timpul.
      Dar tu imi dai de inteles ca m-am inselat…

      • Adriana 21 Iunie 2014 la 19:28

        Eşti foarte creativă, Dana şi duzina ta e chiar deosebita. Am scris şi eu una cu ”d”, cu ceva timp in urmă. Deşi pare uşor, n-a fost; mai ales că m-am incăpătînat să nu folosesc niciun cuvânt de legătură. O seară faină!

      • ganduri 22 Iunie 2014 la 6:12

        Cand citesc atat de frumoasele voastre povestiri, cuvintele mele nu mai au rost si nici sens. Imi mai exersez rimele uneori…

  2. alma nahe 21 Iunie 2014 la 14:36 Reply

    I-am zis lui ch3815h că a lui duzină e un exerciţiu de dicţie, dar nu citisem încă la tine. Dar nu strică nici măcar două bătăi, darămite două exerciţii cu limba în post! Totodată îţi zic şi bun găsit, că chiar dacă veche duzinăreasă, de-o vreme încoace mi-am ţinut mâinile acasă. Dar am tras cu ochiul la sosiri, plecări.

    • ganduri 21 Iunie 2014 la 18:24 Reply

      Bun venit! Ma bucur ca ai dat peste mine. Ti-am citit unele participari la duzina si voi citi si de acum ce postati, ca e tare frumos si placut sentimentul de apartenenta la un grup. Te rog sa nu-ti mai tii mainile acasa, asta daca nu cere un efort prea mare, sau daca ai suficient timp disponibil.

      • alma nahe 21 Iunie 2014 la 19:27

        Ceva evenimente, unele fericite, altele mai puțin, mi-au ocupat altfel mâinile, dar toate trec, nu? 🙂 Efortul nu era în a scrie, ci în a nu face din scris o armă, chiar împotriva-mi uneori. Așa că m-am ținut deoparte…dar revin eu, puțin câte puțin. Dar am tras cu ochiul mereu, cum ziceam.

      • ganduri 22 Iunie 2014 la 6:10

        Am observat ca la tine cuvintele curg si se astern usor, la evenimente ma refeream si eu… „Ce e val, ca valul trece”.

  3. psi 21 Iunie 2014 la 22:13 Reply

    🙂 felicitările le-ai promit deja, cum văd.
    mie mi-a plăcut mult imaginea aceea a pitonului… pacifiist??? :)))

  4. ganduri 22 Iunie 2014 la 6:05 Reply

    Cam asta ar fi fost locul pitonului… de moment.Multumesc!

    • ganduri 22 Iunie 2014 la 7:29 Reply

      Si rolul…(pitonului, adica).

  5. Carmen Pricop 22 Iunie 2014 la 15:10 Reply

    Postezi panseuri
    pictând pe panoplie.
    Prezint plecăciuni. 🙂

    • ganduri 23 Iunie 2014 la 6:52 Reply

      Zbor de fluturi in cuvinte
      Sa te-aline si alinte,
      Lasi in line, calme roiuri
      Dezmierdarile pe bloguri.

  6. ComiCultural 23 Iunie 2014 la 11:27 Reply

    Poarte prumoasă poezie, puțin permetică, puțin pezmetică, pușor pomică… Păcat pă pu p-au pinventat piacriticele pe pa pine prin pano-glie…:) …

    • ganduri 23 Iunie 2014 la 15:27 Reply

      Multumesc pentru aprecieri, o sa corectez… cu diacritice, a fost cam la repezeala.

Lasă un răspuns

