Duzina de cuvinte-imagine

carusel-4_734dc3de136a63

 

 

Şarpe întins în soare blând, pe lenjerie

Să-şi încălzească al său sânge de reptilă,

S-a furişat prin cifru in vesela filigorie

Ce străjuia un antic carusel cu o pedală.

 

Din cerul străveziu un nor lichefiat

A început să plângă într-o doară,

Ca un sifon ce avea termen expirat,

Stropind pe cineva uitat pe-afară.

 

În urmă toate acestea de le las

Şi mă îndrept spre-un alt acoperiş cu luciul mat,

S-ascult, s-aud de komintern un glas

Nu va şti nimeni cănd eu am plecat.

 

Văzându-le pe toate… şarpe, cifru, lenjerie,

Cer străveziu cu-un nor lichefiat,

Un antic carusel cu o pedală si vesela filigorie,

Acoperiş cu luciul mat… eu v- am lăsat…

 

Alte şlefuiri ale duzinei le puteti citi

In acelasi tabel al gazdei noastre ” psi”.

Tag-uri:,

4 gânduri despre „Duzina de cuvinte-imagine

  1. Carmen Pricop 12 Iulie 2014 la 14:40 Reply

    Imaginea superbă ai scrs-o în cuvinte
    şi-ai asamblat duzina în caruselul lor.
    Asa, de ea ne vom aduce-aminte
    când de copilărie ne va prinde-un dor. 🙂

    • ganduri 13 Iulie 2014 la 8:39 Reply

      Ni-s zilele copilariei nepretuite amintiri
      Caci fara griji, naivi si fericiti… eram copii

  2. psi 12 Iulie 2014 la 16:30 Reply

    îmi aminteşti de un alt acoperiş… al meu. ia să caut poezia…:) dor…

  3. ganduri 13 Iulie 2014 la 8:39 Reply

    Vreau si eu sa citesc. Un link, un titlu, ceva… ?!

Lasă un răspuns

