Pergament

Quill, ink and old book on vintage paper

 

Undeva, peste piscurile semeţe al unor munţi, într-o grotă unde candva un lup şi-a schimbat blana, dar nu şi năravul, am tăinuit cu grijă de ochii haini ai lumii, toate aşteptările şi dorurile mele.

Doar tu, cel ce porţi sutana neîntinată a iubirii, vei putea descoperi acel loc însemnat cu o stemă ascunsă privirilor muritorilor de rând.

Nu îţi va fi deloc uşor. În noaptea în care norii se vor agăţa de colţul lunii, prins bine de aripile deschise pentru zbor trufaş ale unui vultur pleşuv,  purtat de acesta peste păduri întunecate străbătute de fantasme, să nu-ţi pleci privirea peste nici o prăpastie ameninţătoare, căci vei risca să-ti rătăceşti minţile şi să-ţi slăbeşti strânsoarea, prăbuşindu-te într-un hău fără sfârşit.

De vei avea suficientă putere pentru a isprăvi călătoria,vei găsi la poalele unui izvor cu ape repezi şi înmiresmate cu aroma iubirii veşnice, ce-ţi va da nemurirea sentimentelor, refugiul de care ţi-am zis.

Cel ce va găsi acest pergament, scris de pana măiastra a zânei iubirii, purtând drept sigiliu o aripă de înger şi va face întocmai cum stă scris, acela va avea fericire veşnică…

Foto:

 

Tag-uri:

2 gânduri despre „Pergament

  1. Carmen Pricop 8 Februarie 2015 la 22:17 Reply

    Nu minte zâna iubirii când spune că nu va fi deloc uşor… Cred că am aruncat o privire în prăpastie. Nu mi-am pierdut minţile, dar am rătăcit cărarea spre izvorul cel înmiresmat. Izvorul pe care l-am găsit eu are o aromă amăgitoare. Seamănă a veşnicie, dar îşi pierde intensitatea în timp… Aşa că am învăţat să adun surâsuri şi să le leg unul de altul. Ţin loc de fericire sau poate că aşa e fericirea muritorilor de rând, împărţită în felii… 🙂

  2. ganduri 9 Februarie 2015 la 17:55 Reply

    Aşa e fericirea noastră, împărţită în felii, cum bine zici, şi alcătuită din micile bucurii zilnice pe care viaţa ni le oferă. (Un zâmbet, un răsărit de soare, sclipirile de-argint ale zăpezii sub razele lunii… ). Frumos trebuie să arate colierul tău format din surâsurile adunate… 🙂

Lasă un răspuns

