Crivăţ în noapte

crivat

În noaptea care ar trebui să fie mută

Cu o lună plină argintând zăpezi,

Un aspru crivăţ prin ferestre îmi şuieră

Şi zările albastre le preschimbă-n arcuri

Cu săgeţi.

 

Neînfricat adună în drumu-i lung şi aspru

Statice năluciri, coloane întrerupte

Şi-mi sună în timpane tropot de cal măiastru

Centaur mitologic, greu încercat de sorţi

Şi lupte.

 

Îmi ninge peste vise petale îngheţate,

Preschimbă noaptea rece în zori de alabastru,

Îmi sfâşie auzul cu tânguiri deşarte

Furată mi-i odihna de ziua ce iveşte

Al său astru.

 

foto:

Tag-uri:

Lasă un răspuns

