Într-o gară

gara-1

 

imagine:

 

 

Într-o gară din suflet

Cu peron pe aortă

Amintiri se perindă

Stăruind un moment

În spirală.

 

Într-o inimă caldă

Bubuit ca de tobe

Ce aşterne pe note

Fericirea ta toată

Înmugurind.

 

Mângâieri ce adună

Răsfirate prin plete

Cele zece ale tale

Ca o muzică bună

Degete.

 

Peste gând pasarele

Cu priviri de păpuşă

Străbătând câte-o nişă

De uimiri pasagere

Asfinţit.

 

Început de tăcere,

Telefon mut zăcând

Întâmplări adunând,

În priviri numai miere

Înserare.

 

Într-o gară din suflet

Un sfârşit fără umblet,

Peste gând pasarele

De uimiri pasagere

Intuneric.

 

Tălmăciri mai inspirate ale duzinei, la Eddie în tabel.

 

 

Tag-uri:

8 gânduri despre „Într-o gară

  1. adicherish 19 Aprilie 2015 la 18:22 Reply

    calatoria-i splendida
    ca atunci cand
    starea-i candida
    si ceru-i aproape de pamant! 🙂

    • ganduri 20 Aprilie 2015 la 8:09 Reply

      Sa visam ne indeamna
      O duzina-ntr-o seara
      Iar cand ganduri se-aduna
      Insiram vorbe… cununa…. 🙂

  2. Carmen Pricop 19 Aprilie 2015 la 18:45 Reply

    Ai pictat pasteluri de cuvinte, cu iz de haiku. 🙂

    Din gări de suflet
    cu peron pe aortă
    se-ntorc spirale.

    Bubuie tobe
    într-o inimă caldă –
    mugur de surâs.

    Degete în dans
    răsfirate prin plete
    şoptesc mângâieri.

    Pasarele-ntind
    cu uimiri pasagere
    pe gând asfinţit.

    Tăcere scursă
    în priviri numai miere
    pe amurgul mut.

  3. ganduri 20 Aprilie 2015 la 8:10 Reply

    Suna bine transformate in haiku… Multumesc! 🙂

  4. wordwasfirst 20 Aprilie 2015 la 10:49 Reply

    În care gară din suflet
    aştepţi vagonul rătăcit,
    lăsând tăcerea fără sunet
    şi dragostea fără de mit?

  5. ganduri 20 Aprilie 2015 la 11:25 Reply

    In gara prafuita
    Cu amintiri uitate
    O raza ratacita
    Incearca a razbate…

  6. Adriana 21 Aprilie 2015 la 16:40 Reply

    Am pierdut trenuri multe,
    Am găsit şi gări goale,
    Adunat-am cuvinte
    De prin rândurile tale,
    Le-am prins strans in buchete,
    Le-am legat cu fir blând,
    Mi le-am pus la ferestre,
    Le-am ferit şi de vânt,
    Să mă-ncarce pe mine
    De frumos şi de soare,
    Să pot ţese ca tine
    Poezii….viitoare.

    Nu am putut scrie in ritmul tau, dar am lăsat semn să ştii cat de mult mi-au plăcut.

    • ganduri 22 Aprilie 2015 la 16:35 Reply

      Tu ai farmecul tău şi o mare uşurinţă în a ţese şi poveşti, şi versuri. Nici eu nu aş putea scrie ca tine, ştii… 🙂

Lasă un răspuns

