Mirare de mai

seara de mai

 

Te-aş îmbrăca mai întâi în cuvinte

Iar cu o cratimă mi te-aş lega

De înserarea ce aşteaptă cuminte

Să îţi cuprindă privirile-n ea.

 

Ţi-ai odihni mersul fin de felină

În şoapte calde ce nu pot curma

Învăluirea de mister şi negare

Acoperindu-mi mirarea ca bruma.

 

Ca un torent care se arcuieşte  

Pe povârnişuri de munte-n cascade,

Păru-ţi ca noaptea încă uimeşte,

Buzele-ţi roşii, un foc ce mă arde.

 

Dac-ai avea vreun dram de-ndurare

Şi m-ai reţine o clipă din vis

Ca pe o pradă, trofeu de vânare,

Un licărit renăscând din abis,

Ţi-aş dărui un noian de cuvinte,

Ploi de petale într-o seară de mai,

Învăluite în uimirea cuminte

Că m-ai aflat şi ai vrea să rămâi.

 

Alte mirări ale jocului de cuvinte la Eddie.

Tag-uri:

6 gânduri despre „Mirare de mai

  1. Carmen Pricop 6 Iunie 2015 la 14:33 Reply

    Ai dăruit un noian de cuvinte
    şi-ai îmbrăcat în ele clipa de-aşteptare
    în care prădătorul stă cuminte
    şi prada se întreabă dacă moare
    întâi sau dacă mai-nainte
    i se arată-un dram de îndurare
    şi îi răsar în suflet şi în minte
    săruturi, mângâieri şi alinare. 🙂

    Îţi fac o sugestie pentru ultimul vers… ca să nu pierzi rima tocmai la final. Sper să nu te superi. 🙂
    „Că m-ai aflat şi ai vrea să îmi stai.”

    • ganduri 6 Iunie 2015 la 17:39 Reply

      Nu am de ce sa ma supar… 🙂 Multumesc!

  2. […] Eddie, Matilda Adi, Maya, Suzana, Dana, Vienela și Cristina m-au provocat, fără să știe, să mă întorc din pribegie. Blogul, pentru […]

    • ganduri 7 Iunie 2015 la 17:16 Reply

      Şi mă bucur tare mult că am reuşit (alături de ceilalţi) să te readuc pe blog… 😉

  3. Adriana 6 Iunie 2015 la 20:57 Reply

    ..ciudat, eu ultimul vers l-am citit „că m-ai aflat și ai vrea să mă ai!”…

    • ganduri 7 Iunie 2015 la 17:17 Reply

      Nici nu mai ştiu dacă am schimbat ceva, cred că am de ales între mai multe variante… 🙂

Lasă un răspuns

