Acasă

2789

 

Astăzi cred că m-am întors acasă

Fiindcă tare îmi este dor de-alint,

Am strâns pleoapele pentru o clipă,

Ca mireasma ploii să mai simt.

 

Pe micuţa, liniştită stradă,

Plină de culori în gândul meu,

Regăsesc aceeaşi verde poartă

Şi sărut grăbit de curcubeu.

 

Port cuvinte multe şi amorfe,

Amalgam de imprimeuri desluşesc,

Agăţate-s stelele-n agrafe

Şi poveşti uitate îmi şoptesc.

 

Cred că m-am oprit la altă casă,  

Mărul înflorit nu-l regăsesc,

Nici copilăria nu m-aşteaptă

Dintr-un vis târziu să mă trezesc.

 

Aceeaşi duzină de cuvinte ţesută în alte poveşti găsiţi la Eddie.

 

 

Tag-uri:

2 gânduri despre „Acasă

  1. Cristina Chifu 31 August 2015 la 19:41 Reply

    superba !

    • ganduri 1 Septembrie 2015 la 11:55 Reply

      Îmi lipsiseră comentariile tale! 🙂

Lasă un răspuns

