Ascultă

arcada

 

 

Ascultă vântul, îmi spuneai,

Reţine tot ce povesteşte

Ascultă-l astăzi fremătând,

Mirare, vis cu el purtând

Şi te ademeneşte.

 

Ascultă chiar şi-un curcubeu

Pe coama timpului ivit,

Iluzii, amăgiri acoperind,

De neguri şi regret fugind,

Cu zâmbete tivit.

 

Ascultă-ţi sufletul, cel însetat

De tot ce i-ai promis cândva,

C-o să-l alini când el plângând,

Răcnind, icnind şi sângerând

Iubire aştepta.

 

Ascultă goliciunea ce-a rămas

Pe trupul viu, încorsetat,

Al vorbelor ce dorm oftând,

Nemărginiri înveşmântând,

Cuvânt neînserat.

 

Ascultă-mă cum calc pe ghimpi

Învăluită-n indigo,

Mantia-mi largă fluturând,

Mireasma unui dor purtând,

Cu-ademeniri maro.

 

Cam asta mi-a venit în minte

Citind cele 12 cuvinte.

Iar la Eddie în tabel

Puteţi citi ceva mai… frumuşel, nostimel, cum vreţi voi… rimă să aibă… 🙂

2 gânduri despre „Ascultă

  1. racoltapetru6 6 Septembrie 2015 la 4:22 Reply

    Să ascultăm, așadar, și să învățăm a desluși semnele. Acum, bunăoară, ascult ploaia care mă încurajează.

    • ganduri 6 Septembrie 2015 la 6:28 Reply

      Frumos e sunetul ploii… 🙂

Lasă un răspuns

