Întrebări cu sau fără răspuns

 

Deseori suntem asaltaţi de întrebări cărora le găsim, sau nu, răspunsul , acesta aflându-se de cele mai multe ori acolo unde ne aşteptăm mai puţin.

Unora dintre ele se pare că le-am aflat rezolvarea făcând unul din testele distractive ce au asaltat on line-ul în ultimul timp.

Din aceeaşi sursă se pare că a tras unele concluzii şi Vero, care a propus tema pentru joaca de luni “Cine-a pus pisica-n drum?!?”.

Dar iată ce îmi dezvăluie alegerea cristalului preferat:

6. Jasp-ul dalmatian

Jaspul dalmatian

Acum este momentul cel mai potrivit să lăsați să intre în viața voastră mai multă bună dispoziție și umor. Dacă ați ales acest cristal, atunci glasul dvs interior parcă strigă: “Mai joacă-te încă o dată! Relaxează-te!”. Probabil sunteți un pic neliniștiți, deziluzionați și priviți lucrurile cu cinism în ultimul timp. Nu uitați că suntem doar niște călători în această viață și trebuie să ne bucurăm din plin de această călătorie.

Chiar și în cele mai grele situații nu trebuie să pierdeți simțul umorului, dacă nu pentru dvs, cel puțin pentru cei apropiați și dragi vouă. Simțul umorului este secretul vostru! Este lipiciul care vă ține uniți de familie și prieteni. De asemenea vă ajută să treceți de toate problemele vieții.

Cristalul este, de asemenea, un semn bun pentru cei ce vor să se lepede de fumat. În curând se vor crea condiții prielnice pentru a vă lăsa de fumat! 

sursa:  

 

Cine-a pus pisica-n drum

Ăla n-a fost om nebun…

Aşa o fi? Nu o fi aşa?… şi totuşi… Cine-a pus pisica-n drum?

Pisica-Felix-si-joaca-cu-un-mouse-2

                                                imagine:

Dacă ştiţi poate îmi spuneţi şi mie. 🙂

Alte răspunsuri la această întrebare puteţi găsi în tabel la Eddie.

Tag-uri:

6 gânduri despre „Întrebări cu sau fără răspuns

  1. Suzana 7 Februarie 2016 la 17:26 Reply

    Si asa o sa ne tot intrebam… pana la urmatorul joc! 😉
    Mie imi plac malachitul si piatra soarelui. Si mi-a placut ce am citit!

    Seara frumoasa sa ai!

    • ganduri 7 Februarie 2016 la 17:31 Reply

      O seara frumoasa si tie! Mie imi plac toate cristalele, in general, dar, de aceasta data, m-a atras jaspul. 🙂

  2. Cristina Chifu 8 Februarie 2016 la 19:50 Reply

    eu :))

    • ganduri 9 Februarie 2016 la 11:54 Reply

      Ce ţi-o fi venit? … 🙂

  3. Adriana 11 Februarie 2016 la 11:43 Reply

    ..deci Cristina a pus pisica-n drum? Interesant. Sa puna una birmaneza sa o gasesc eu..

    ..despre pietre, semne zodiacale și alte minuni..zic pas ca nu mă pricep mai deloc

    …fumatul? Pai deja vi se pun bețe-n roate cu spațiile publice..

    • ganduri 11 Februarie 2016 la 13:21 Reply

      O să punem noi ceva la cale, nu în cale, cu o birmaneză… 🙂

Lasă un răspuns

