Jocul cuvintelor

cuvinte

 

Uneori în stil burlesc

Prinse-n tabel cartimesc 

Mă gândesc să danaesc 

Duzini într-un fel lumesc

De joc al cuvintelor

Prins în hazul vorbelor,

Stins cu roua florilor

Şi cu praful stelelor.

Dintr-un colţ vieneland 

Ce-are glume în program

Vine punctul matildar 

Pus pe I-ul secular.

Grişkalet pe tastatură

Face o traducătură

Fără nici o-ncurcătură

Veroce în încărcătură.

Fantezist voiam să spun

Nu e glumă, presupun

C-având anacondelescu 

Munca-i muncă, nu buestru.

Adicherishan în versuri

Ne aduce universuri,

Iar mayat uşor ne-mbie

La câte o poezie.

Suzanax plin de imagini,

Necuvinte, gând pe margini

De duzină-naripată

Vesel zâmbetul ni-l poartă.

Adrianamo ademeneşte

Cu-n catren, o povestire,

Înşiră-te mărgărite

În cuvintele şoptite.

Într-un pur stil citator 

O poveste, ca un dor,

Devine ambasador

În amvonul vorbelor.

Mai mult nu ştiu a vă spune

În cuvânt ce poartă rime,

A fost doar joc de cuvinte

Nici prea bun, nici prea cu minte.

 

Ce s-a mai scris cu aceeaşi duzină de cuvinte (cartimesc, matildar, vieneland, suzanax, danaesc, mayat, veroce, adrianamo, adicherishan, citator, griskalet, anacondelescu) puteţi afla consultând tabelul lui Eddie.

 

imagine:

 

 

Tag-uri:

8 gânduri despre „Jocul cuvintelor

  1. Adriana 28 Februarie 2016 la 16:40 Reply

    Bravo, Dana! Ai punctat perfect și crede-mă vad aievea, ca și cand cuvintele au fost inventate chiar pentru tine. Asa m-ai vindecat și pe mine de preconcepții. Nu mi-au placut nici cand punea Camelia astfel de cuvinte, desi am oscilat mereu intre a le iubi sau nu, am sfarsit in lamentari paguboase. Talentul sta in fantezie și voi aveti din plin. Felicitari!

    • ganduri 28 Februarie 2016 la 16:49 Reply

      M-am tot gândit ce să scriu ce ele dar, astăzi când chiar am încercat să încropesc ceva, s-au aşternut în forma asta. 😀

  2. Suzana 28 Februarie 2016 la 16:42 Reply

    Excelent ti-a iesit aceasta balada simpatica!
    Felicitari! 🙂
    O duminica excelenta sa ai!

    • ganduri 28 Februarie 2016 la 16:51 Reply

      Dacă ţi-a plăcut improvizaţia mea, atunci mă bucur mult. O seară frumoasă şi ţie! 🙂

  3. Poteci de dor 28 Februarie 2016 la 17:08 Reply

    Eram foarte curioasă ce se va putea scrie din acele cuvinte „extraterestre”. Ţi-a ieşit minunat. Şi le-ai dat cuvintelor sens. Tare mi-a plăcut!

    • ganduri 28 Februarie 2016 la 17:34 Reply

      Mulţumesc, Potecuţă! Dacă au prins sens cuvintele e bine, că eu tare mă temeam de ce va ieşi… 😀

  4. Cristina Chifu 28 Februarie 2016 la 18:47 Reply

    ce fain le-ai potrivit ! bravo ! mi-a placut si m-a amuzat, cu toate că nu cunosc toată lumea despre care ai povestit în versuri.

    • ganduri 28 Februarie 2016 la 18:50 Reply

      Da, nu chiar pe toată, pe 90% îi cunoști, iar dacă ți-aș spune cine sunt… Mersi pentru aprecieri, Cristina!

Lasă un răspuns

